dilluns, 8 de novembre del 2010

sortida montserrat


COM FER UNA PRESENTACIÓ ON-LINE
Per fer una presentació on-line podem entrar en pàgines com per exemple www.slide.com o www.imagloop.com. Aquestes dues pàgines són bones per per fer videos on-line. Jo vaig utilitzar el www.slide.com perquè m'agradava més les funcions qu tenia. Tambè és més ràpid que el imageloop.
Les dues pàgines són més o menys iuals però la de slide és més ràpida i més sezilla.
Aquests programes són molt senzills ja que nomès em de carregar les fotografies que tu vols que apareguin i escollir com vols que sigui el fons les diapositives i tots els detalls que tens possible per fer el teu video.
Una vegada tens fet el video el pots guardar i publicar en altres reds com el facebook o Hi5 i en el meu cas nomès agafar el codi del video i fer una publicació al blogger.
Per a mi aquestes pagines són molt bones perquè qualsevol persona podria fer un video encara que per mi si es pogues afegir alguna cosa de mùsica doncs segur que estaria més bonic.




1 comentari: